Şirket Vizyonu

Özellikle unlu mamullerde, tüketicinin en çok tercih ettiği marka konumunu daha da güçlendirerek sürdürmek ve dünya pazarlarında gelecek 10 yıl içerisinde ilk 5 firma arasında yer almak.

Vizyon

Tüketicinin en çok tercih ettiği marka konumunu daha da güçlendirerek sürdürmek ve dünya pazarlarında gelecek 10 yıl içerisinde ilk 5 firma arasında yer almak.

Misyon

Şirketimiz ve Yıldız Holding’e bağlı tüm şirketler “Her insanın, hangi ülkede yaşarsa yaşasın, güzel bir çocukluk geçirme hakkına sahip olduğu inancı” ile kurulmuştur.

Strateji

Verimlilik

  • Tüm alanlarda sektörün en verimli şirketi haline gelme,
  • Operasyonel verimlilik kapsamında ürün kalitesinin artırılması ve üretim maliyetlerinin düşürülmesini sağlama,
  • Satış maliyetlerini azaltarak dağıtım kanallarında ve satış noktalarında daha verimli ve etkin olunmasını sağlama.

Marka Yatırımları

  • Güçlü markalarımızı makul fiyatlarla tüketicilerimize ulaştırma,
  • Marka yatırımlarımızı sürekli kılma,
  • Yeni ve kuvvetli ürünlerin tüketicilere sunulması,
  • Talebi yaratacak, tüketimi arttıracak inovasyonları başarma.

Stratejilerimiz kapsamında

  • Bisküvi, kek ve çikolata faaliyetlerinde daha yüksek satış hacmine ve gelir artışına ulaşmak, operasyonel kârlılığı artırma,
  • Bölgesel güç olacak şekilde genişleme,
  • Suudi Arabistan’da bulunan Food Manufacturing Company’nin satın alımı sonrasında bölgenin ana üretim üssü olarak konumlandırma ve hızlı büyüyen orta doğu piyasasına daha hızlı erişim ile sinerji yaratımı,
  • Mısır’da bulunan Egyptian Company for Advanced Food Industry (Hi-Food) satın alımı ile tüketimin hızlı büyüdüğü Mısır’da yer alıp, Kuzey Afrika satışları için merkez ve ana üretim üssü olarak konumlandırma,
  • Kazakistan’da bulunan Hamle’nin satın alımıyla ana merkez olarak Orta Asya, Rusya ve Çin’e ulaşım konusunda stratejik konumlama ve tüketimin hızlı arttığı bölgelerde yeni tüketicilerle buluşma
  • Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Türkiye’de hali hazırda var olan marka bilinirliğini daha çok arttırma,
  • Geniş Coğrafyada yeni tüketicilere ulaşma,
  • Sinerji çalışmalarını hem sahada hem üretimde uygulama,
  • En iyi seviyede kurumsal yönetim uygulamalarını sürdürme,
  • Tüm paydaşlarımızı mutlu eden sonuçlara ulaşma.

hedefleriyle çalışıyoruz.”